Välkommen till mitt i valet!

Med bara 49 dagar kvar till det amerikanska presidentvalet så välkomnar jag er till min blogg om de sista avgörande sju veckornas kampanjande. På plats i New York City ska jag ge er det senaste och viktigaste från de två kampanjerna. Jag kommer blogga om de dagliga utspelen, valmöten, debatterna mellan president- respektive vicepresidentkandidaterna och jag ska även försöka följa partivolontärernas arbete på nära håll. Den uppsjö av experter, analytiker och pundits som ständigt uttalar sig om händelseutvecklingen kommer säkert också att få en del utrymme i bloggen.   

Jag kommer självklart att vilja sätta min prägel på bloggen genom egna tankar och analyser. En del bloggande om mitt liv i New York kommer det säkert också att bli.

Välkomna, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack!

2008-09-17 @ 14:55:29
Postat av: Joanna

Kristian, sälj dina analyser! Kontakta svenska medier av olika slag och få betalt för din plats i hetluften just nu. Frilansa lite. Lycka till!

2008-09-17 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0