Brännskada istället för valbevakning

New York 36 dagar kvar. Istället för att följa eftersnacket till debatten i fredags så har jag varit engagerad i min flickvän Agnes hand som blev brännskadad i fredagskväll då hon råkade hälla kokhett vatten över den. Debatten kunde vi dock se men på lördagen krävdes vård och vi tillbringade tolv långa timmar på två olika sjukhus här i New York vilket resulterade i en hårt bandagerad högerhand och en ganska handikappad Agnes. Således har det varit jag som fått stå för all markservice här hemma och med gäster på middag ikväll så har det inte blivit så mycket valbevakning av för min del. Men imorgon är det business as usual. Agnes är åter på Generalkonsulatet där hon praktiserar på näringspolitiska avdelningen. Jag själv bänkar mig i det magnifika New York Public Library på femte avenyn, tar en djupdykning i helgens och måndagens valbevakning och lovar att leverar det senaste och skrapaste till er.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0