Mitt i valet flyttar!

New York 25 dagar kvar. Det här är mitt sista inlägg på den här bloggen. Istället för att skriva här så har jag fått möjlighet att fortsätta bevaka valet i bloggformat för Upsala Nya Tidning. Samma snabba och insatta bevakning utlovas då vi nu går in i de sista skälvande veckornas valrörelse.

Jag vill rikta ett stort tack till alla er som följt bloggen hittills och jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag skriver på den nya bloggen som ni hittar här. Till en början blir det några introducerande inlägg men jag kommer snart vara igång med att skriva om valrörelsens stora och små frågor.

Tack för den här tiden!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Niklas

Grattis!!

2008-10-16 @ 08:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0